GRY
trwa inicjalizacja, prosze czekac...

sobota, 1 listopada 2014

Od Horanowego Potwora oraz Hipsty z Hazzem dla starej dupy @OrdonkaOfficial♥


"Dziś są twoje urodziny 
Mimo złej pamięci wiem 

Wybacz, że nie śpiewam "Sto lat", ale cóż 

Z moim głosem lepiej nie 
Dziś są twoje urodziny 

Taki ważny, zwykły dzień 

Może razem pomilczymy parę chwil 

O tym, że nam nie jest źle"



                 Hipstę wzięło na śpiewanie, a to nie dobrze :D. Dziś jest taki niezwykle szczególny dzień, ponieważ taki mały, słodki aniołek od dziś zaczyna się robić starą dupą (!). Od samego rana zastanawiam się, co tu napisać, ale nic sensownego nie przychodzi mi do głowy, bo żadne słowa nie wyrażą tego, co chcę powiedzieć. Najlepsze wydawałoby się proste: "Sto lat", ale to za mało. Ten aniołek odkąd ją znam (a poznałyśmy się właśnie na tym blogu) motywuje mnie do pisania i do tego, żebym śmiało mknęła na przód pomimo przeciwnością losu i walczyła o to, co kocham. ♥ Jest jedną z najwspanialszych osób, na które się natknęłam w całym moim życiu i jestem szczęśliwa, że dane było mi ją poznać. Zawsze jest entuzjastycznie nastawiona do wszystkiego, za co ją podziwiam, bo ja tak nie umiem. Jest otwarta, prostolinijna i uwielbiam wymieniać z nią cięte riposty. Ten mały aniołek ma swojego dużego aniołka, który od jakiegoś czasu rozświetla jej życie (czytaj Horanka) i jestem pewna, że któregoś dnia będzie jej dane go poznać, czego jej z całego serca życzę.                                
                Daria, pamiętaj o tym, jaka wspaniała jesteś i nigdy nie pozwól na to, żeby jakieś wredne cioty sprawiły, by uśmiech choć na moment zniknął z Twojej twarzy. Wierz w siebie, bo ja z Horanem i Hazzą wierzymy w Ciebie. Bądź silna i dąż zawsze do celu. Pamiętaj o tym, że masz w swoim życiu wspaniałych przyjaciół i rodzinę, dla których znaczysz wszystko. Nie ma rzeczy niemożliwych, więc dziewczyno ruszaj dupę i ścigaj Horana! :D Złapiesz go, zakneblujesz i zamkniesz w szafie... ucz się od starszych ;). Bądź po prostu zajebiście szczęśliwa, do tego stopnia, by cały świat Ci zazdrościł.

 
              Kiedyś pewnie zapomnisz o tym, że ktoś taki jak Hipsta w ogóle istniał, ale wyryj w sercu choć połowę tego, co ci dzisiaj powiedziałam.



A tu takie małe, obiecane coś... :) music

    



1 komentarz:

  1. Boże Aga... ja ja nie wiem jak mam się wysłowić, bo aktualnie krztuszę się łzami dosłownie, ale postaram się coś z siebie wykrzesać, choć to i tak nie będzie wystarczalne do tego co dla mnie zrobiłaś<3 przede wszystkim mało oryginalne DZIĘKUJĘ!tylko moje serce zna w tej chwili wagę tego słowa, ale mam nadzieję że Ty też jesteś świadoma tego że to wszystko co Ty i Twoje kochane serduszko ofiarowaliście takiej zwykłej, w niczym nawet wyjątkowej mi wywołało u mnie największą falę emocji, jakie KIEDYKOLWIEK w życiu poczułam. Teraz jak trochę debil siedzę cieszę się i płaczę do laptopa, wiem że tam po drugiej stronie jest mój wspaniały aniołek, którego kocham ponad życie <3 to naprawdę tak cholernie niesamowite, że ktoś kto mnie nawet nigdy nie widział na oczy sprawił, że ten dzień zapamiętam do końca życia! przepiszę sobie każde Twoje słowo do pamiętnika i będę miała pewność, że nie zginie i w każdej chwili słabości będę mogła sobie to raz jeszcze przeczytać i wtedy swiat znowu stanie się piękny!<3 mam nadzieję, że tylko żartowałaś z tym, że mogłabym o Tobie zapomnieć, bo nawet jeśli byś tego bardzo chciała, to nigdy się nie stanie, żadne czary nie sprawią ze kiedykolwiek choć na chwilę o Tobie zapomnę. Żałuję tylko że nie mogę Cię mieć przy sobie blisko, ale i tak jestem cholerną szczęściarą że na Ciebie w życiu trafiłam, bo to jedna z NAJlepszych rzeczy jakie mnie w życiu spotkały i Ty jesteś jedną z najważniejszych osób w moim życiu;* Chcę też żebyś wiedziała, że masz ogromny talent i do pisania i do tych gifów aidhsjkdad bo to po prostu idealne. Kiedy oglądałam każdy kolejny z tych gifów, które dla mnie przygotowywałaś coraz bardziej mnie to uderzało i myśłałam, że albo mi się to śni, albo mi się wydaje. Uświadomiłaś mi właśnie, że marzenia mogą się spełnić i są piękne, dlatego już nigdy nie będę w nie wątpić. Naprawdę chciałabym Ci tak mówić, aż w nieskończonośc, a to i tak nie wyrazi tego co aktualnie czuję. Wszystko za Twoją sprawą mój aniołku:) To moje najlepsze urodziny w historii<3 dziękuję o mocy 9797867689986756785987585865 do potęgi 897969870970978679807968 i kocham Cię bardzo bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń